Основна відмінність у тому, що сьогодні ми маємо кілька схем воріт. Вони відрізняються один від одного способом відкривання та закривання полотна, його рухом та положенням у відкритому стані. І сьогодні безперечним лідером серед схем є секційні ворота.
Традиційна розпашна схема, в принципі, хороша. Вона досить проста у виготовленні та установці, зручна, але тільки ось простору для ходу стулок потрібно дуже вже багато (власне, тому стулок дві, якби в отворі була одна широка – місця треба було б ще більше). Відкатні ворота, у яких полотно йде вбік, не завжди можна встановити в гараж. Він повинен бути або дуже широким, або вам доведеться постійно стежити, щоб збоку нічого не заважало ходу полотна.
У секційних воротах полотно складається із окремих панелей. І під час підйому воно змінює площину на перпендикулярну, розміщуючись зверху паралельно стелі. Де-не-де, а там місця завжди вистачає.
Незважаючи на те, що полотно таких воріт гнеться по всій висоті, воно досить міцне і має відмінні захисні властивості. У тому числі – захищає приміщення від шуму та холоду. Сучасні конструкції дозволяють навіть врізати в нього двері та оглядові вікна. Незважаючи на те, що окремі панелі – складові елементи полотна, воно герметично закриває отвір. Навіть за нерівної підлоги, так як нижня кромка виготовляється з гуми.
Таким чином, лідерство секційної схеми серед гаражних воріт – цілком зрозуміле явище. Гараж є досить обмеженим за об'ємом приміщенням, а ділянка перед ним потрібна самому автомобілю при в'їзді та виїзді. Секційна конструкція вимагає простору менше за інших. При цьому сьогодні вона за параметрами нічим не поступається іншим, більш класичним схемам.
Втім, відкатні або розпашні ворота теж часто ставлять на гаражі з тієї чи іншої причини. У цьому легко переконатись, просто звернувши увагу. Тому вибираючи ворота в гараж ще раз подумайте, що саме і за яку ціну ви бажаєте бачити на фасаді власного гаража.