Перше, звичайно, це розміри отвору, який має закривати полотно. Він практично завжди буде ширшим і вище стандартного гаражного. Але якщо, наприклад, отвір створювався під фури, то різниця в розмірах буде особливо великою. Відповідно, полотно майбутніх воріт найчастіше створюється за спеціальним замовленням.
Другий момент, це кількість циклів за зміну. Якщо на одних підприємствах проблем залишити промислові ворота відчиненими на весь робочий час немає, то на інших з міркувань безпеки в директивному порядку забороняється тримати ворота відчиненими постійно. Та й узимку навряд чи працівникам сподобається працювати, скажімо, на складі, ворота якого відчинені навстіж. А що більше робочих циклів – то більше навантажень на деякі елементи конструкції. Відповідно, треба брати ворота та приводи, якщо йдеться про автоматичні ворота, суворо враховуючи їхній ресурс. Щоб потім не довелося міняти окремі елементи конструкції через п'ять років, якщо вони можуть прослужити десятиліттями.
Зрештою, залежно від сфери, в якій працює підприємства, до самих воріт можуть бути надані специфічні вимоги. Наприклад, в автосалонах будуть доречні як ніколи ворота, поверхня яких засклена та дає чудовий огляд для людей зовні. Нерідко вам можуть знадобитися ворота, полотно яких у закритому стані забезпечує герметичність приміщення. Звичайно, на сьогоднішній день навіть стандартні гаражні ворота можуть забезпечити це, хоч вони складаються, як правило, з окремих панелей. Але все ж таки, якщо герметичність особливо обговорюється, то варто звернути увагу на властивості майбутніх воріт.